tisdag 11 januari 2011

Underbara "nattdrink"!!

När jag var hos jenny på tränings coachen i går, fick jag ett personligt kostprogram. Började lite lätt i går kväll och har kört hela racet ut i dag! Men det är helt OTROLIGT hur mycket jag ska äta! Nå ja lite av en lögn kanske det är men grejjen är att jag ska äta mindre portioner 6ggr om dagen, vilket gör att jag under dagen kännt mig illamåeende pga min mättnadskänsla! Men detta är inget dåligt! Det är ju helt underbart att få komma i form utan att behöva vara hungrig! Jag fick till och med hoppa över middagen, annars hade jag nog fått upp den ganska snabbt! Så dagens tänkta middag lagar jag i morgon i stället. Då ska jag försöka mig på att fixa kräftbugare. Jag återkommer om det, ifall det blir lyckat!

Men åå vad jag älskar min "nattdrink" som jenny tipsade mig om! Skrev även om den igår! Skillnaden i dag var att jag hade i en rå äggvita för att höja proteinhalten lite! Smakade lika gott som i går, fast jag måste säga att den mättade lite mer i dag.

Träning har det självklart blivit i dag också. Det blev ett benpass med:

  • Knäböj med skivstång
  • utfall med hantlar
  • benpress
  • lårcurl
  • benspark
  • 25min X-trainer
Känner mig riktigt öm i kroppen nu så jag tror jag vilar från träningen i morgon och kör ett hejdundrande bröst och tricepspass på torsdag!

Nu ska här sovas! Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar