måndag 17 januari 2011

Tillfälligt avbrott...

Ja i morgon så sker det, titthålskirurgi i knäet! Känns både bra och skit dåligt. Har ju pricis kommit igång å så blir man tvungen till att vila en vecka eller så! Tror fasen inte jag klarar det. Det blir nog lite smygträning under min viloperiod! Samtidigt känns det väldigt bra eftersom jag nu kommer få möjlighet att bygga upp mitt HELA knä från början! Kommer att hålla kosten under denna viloperiod och förhoppningsvis får min kropp möjlighet att vila och bygga upp sig efter denna tunga träning som pågått!

Skriv gärna några peppande komentarer som jag kan titta på nu när jag ska vara "stilla" ett tag! Så jag får lite motivation att komma tillbaka!

Ha det bra
Stora kramar Mona

1 kommentar:

  1. Det är ju under vila som musklerna växer,så det blir nog bara bra,i annat fall kan du ju bara köra överkropp,lycka till,du är duktig Mona!

    SvaraRadera