onsdag 12 januari 2011

En lugn dag med massor av tankar!

Som jag skrev igår så skulla jag ha en träningsfri dag i dag. Men oj vad svårt det är att vara still! Har ju på sätt och vis varit tvungen att vara lugn pga min underbara, intensiva träningsvärk! Men när man är still så blir det en hel del grubblande, som ex hur kommer jag att se ut när jag nått mitt mål? Kommer min kropp att svara bra på detta? Kommer jag se de resultat jag vill? Och mäst av allt så vill jag ha nått mitt mål i går! Men jag ska verkligen göra allt för att inte stressa fram några resultat. Jag har insett att jag måste må bra under resans gång, annars blir det bara plattfall! Det är alltid kul att se snabba resultat, men jag får helt enkelt lita på min kropp och ha inställningen: JAG KOMMER ATT FIXA DET HÄR!!! Men jag måste medge att jag tycker att denna resa ska bli otroligt spännande!!

I dag lyckades jag trycka i mig all mat som är upplagt att jag ska få i mig. I går va jag så mätt att jag var tvungen att hoppa över middagen! Så gårdagen middag fick bli dagens middag, som bestog av torsk- och kräftbiffar. Till det gjorde jag en coleslaw eller hur det stavas. Biffarna gjorde jag genom att mixa 400g torsk och 170g kräftstjärtar ihop med ett ägg (kryddor efter behag). Detta formas till biffar och steks.

Helt ok blev det men inte mer än så! Jag är ju ute efter att variera mina fiskrätter, så har ni förslag så välkomnas det!

I morgon blir det kyckling med valnöts- och oreganopesto.

Ja det var allt för i dag! Nu ska jag lägga mig i soffan och njuta av min träningsvärk!
Kram på er!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar