söndag 16 januari 2011

En vecka...

Har gått sedan jag fick mitt personliga kost och träningsupplägg! Igår hade jag min första "fridag" då jag skulle få unna mig sånt som jag inte ska äta i veckorna. Jag måste erkänna att jag var lite nervös inför denna dag! Men jag bestämmde mig innan att det inte skulle bli något frosseri utan jag skulle äta med "måtta". Det visade sig att den taktiken funkade mkt bra! Visst, det blev tacos, godis (ett par bitar),popcorn och pepsi max, men bara i sådana mängder att jag kände mig nöjd, inte proppmätt! Så här i efterhand är jag riktigt stolt över mig själv! Jag behöver inte äta upp allt bara för att det finns! Men jag kan SMAKA på allt och känna mig nöjd! Det känns som om att detta är en mycket bra träning inför en ev kommande diet!

Träning har det blivit två pass i helgen, Fredag och idag Söndag. Två pass med bra tryck och många framsteg! Känns riktigt kul! Har haft träningssällkap dessa två träningar, som har gjort träningarna ännu roligare! Tack Emma Ahl!

Imorgon blir det sista passet innan min knäoperation, sen tror jag att det blir någon vecka borta från gymmet!

Nu laddar jag för en ny vecka, en vecka närmare mitt mål!
Stora kramar Mona

Ps. Bilder och lite uppdateringar på mått kommer snart!Ds.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar