tisdag 12 juli 2011

Lyssna på kroppen!

Träningen har funkat över förväntat de senaste veckorna! MEN så kommer så klart ett litet bakslag =(  jag har börjat känna små diffusa smärtor i bröstmuskeln. Jag har tidigare känt av detta (dock trodde jag då att jag hade hjärtklappning). Men nu innebär detta att skrotlyftningen får vänta ett tag och istället kommer jag att vila, bortsett från lågintesiva morgonpromenader och balansövningar för knät. Det ska bli spännande att se om jag kommer att växa något under denna vila. 

Dagens pass:

Chins 
breda latsdrag
sittande rodd
skivstångsrodd
rygglyft med vikt

Bicepscurl med ez- stång
hantelcurls
hammarcurl i kabel
liggande bicepscurl i kabel

Efter träning blev det en underbart god räksallad med dressing gjord på kesella och tomatpure!

hörs snart 
Mvh Mona    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar