torsdag 18 augusti 2011

Nu får ni bestämma!!!

Jag kommer, som ni kanske läst, åka iväg en vecka till Turkiet! Jag kommer tänka träning, och utföra träning (förhoppningsvis ;) Men bloggen kommer inte att uppdateras på denna vecka! Men för att hålla igång er så tänkte jag att ni skulle få göra mig en tjänst! Jag vet själv hur svårt det kan vara att hitta bra övningar för olika muskelgrupper när kreativiteten sviker! Så ert uppdrag är alltså att skriva en kommentar om vilken/vilka muskelgrupper vi vill ha träningstips till! Jag kommer sedan att utföra träningspass (både med tillgång till och utan gym) och dokumentera detta på bloggen, med både bild och text! Ni kommer alltså att få tips på hur ni kan stärka era muskler på några olika sätt!

Hoppas att det kommenteras ordentligt nu, för när jag kommer hem vill jag ju visa upp min solbränna (som jag förhoppningsvis har fått), plus att jag kommer att vara himla träningssugen!

Sen tycker jag alltid att det är kul om man kan hjälpa någon annan!!

P.s. Skriv gärna om ni vill att övningarna ska utföras på gym eller "hemma" Alltså vilka verktyg som ni har tillgång till D.s.



Ha det toppen nu, för det ska jag ha!!
Kram från mej!!!

3 kommentarer:

  1. Kul Mona.
    eftersom magmusklerna efter graviditeten inte är vad det brukar så skulle iag jag vilja ha tips på hur man kan stärka dessa hemma. :-) Men även hur man kan stärka ryggmusklerna, man bär ju rätt mycket och blir helt slut i ryggen så kör på det med. ;-) Ha det fint på semestern. Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Hej Mona!
    Jag vill gärna ha tips om hur man tränar upp ryggen på bästa sätt. Synliga ryggmuskler är nog det snyggaste som finns! Har även funderingar angående om man på något vis kan träna bena så att fettet på insidan av låret minskar. vet att man inte kan punktförbränna.. men ändå.. :)

    SvaraRadera
  3. Kul Mona, hoppas ni haft en superbra semestervecka :) Jag vill träna mage, mage mage! efter-graviditets-mage. Hemma utan verktyg :)

    SvaraRadera