onsdag 7 mars 2012

Hej igen!!

Sen sist vi råkades här på bloggen har det hänt en hel del saker!! Inte något så där drastiskt utan mer sånt vardagligt som gör att man måste prioritera om en aning! Bland annat har det varit en ganska tuff tid i skolan och fortsätter att vara det. Jag läser nu sista terminen på lärarprogrammet och denna termin innebär mycket självständigt arbete. Och det är just det som är problemet, jag har och har alltid haft extremt höga krav på mig själv, vilket visar sig när jag ska prestera på egen hand! Detta gäller även träningen! Jag körde på för hårt, istället för att ta en bit i taget. Detta har lett till att jag hamnat i en extrem svacka som gjort att jag nästan blivit allergisk mot gymmet! Det är inte för ens nu som jag börjar känna mig motiverad att köra igång med träningen, men nu mer långsiktigt! Jag drömmer fortfarande om scenen men vägen dit måste passa mitt övriga liv! Nu kör jag i det tempo jag klarar av utan att bränna ut mig totalt! Hoppas ni vill fortsätta följa en nu mindre fanatisk fitnessbrutta som jobbar mot framtida mål!



Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar