tisdag 18 oktober 2011

Allt på en gång!!

Jag måste erkänna det!! Jag har insett att jag inte är någon superkvinna utan en helt vanlig människa som ibland måste prioritera bort saker! Det har varit en riktigt hektisk period vilket medfört att det inte funnits minsta lilla tid för bloggande! Jag har nog inte ens tittat på tv på några veckor!
Det är framför allt skolan som har tagit min tid, men träningen har hängt med relativt bra iaf!! Min insikt säger mig att jag inte kommer att kunna ställa mig på någon scen inom det närmsta året, MEN jag har inte gett upp för det!! Jag kör fortfarande på hårt men låter andra saker ta plats i mitt liv också!! Upp på scenen ska jag, men när det blir återstår att se!

Det har hänt mycket på sista tiden, bland annat har jag varit och hälsat på köttsponsorerna i GBG! Jag fick då med mig ett lass med kycklingfilé, rökt kyckling- och fläskfilé!! Allt smakar underbart, känner mig lyckligt lottad!! På bilden ser ni Stefan och Maria Norling som försett mig med fint kvalitetskött. Kika in på deras hemsida Här!!

Jag har även varit och kika på bodyfitness och bodybuilding sm. Otrolig inspiration!! Längtar till den dag jag står där!! Men det är hårt jobb som gäller, och det finns inga genvägar!!!!

Lägger upp några formbilder också, modell fluffig ;-)



Ha det bäst!! Kram från mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar