tisdag 13 september 2011

Smisk på mig!!!

AAHHH Jag blir så trött på mig själv! Jag tränar och tränar och inget (inte mkt iaf) händer!! Och vad är nu anledningen? Jo det handlar om att jag är för loj på gymmet!! Det är inget tempo och koncentrationen i övningarna är inte på topp!
Jag taggar som f*n inför passen, men när jag kommer dit så blir det samma sak varje gång! I går bad jag gymägaren Fredda, att hjälpa mig med mitt benpass! Jag sa till honom att "när jag är klar med detta pass ska det smaka spyor i munnen på mig"!!! Och det var precis den smaken jag hade i munnen när jag var klar med passet!! Men det som stör mig är att jag inte själv (längre) kan pressa mig själv dit!!! Jag vill att det ska smaka blod i munnen när jag tränar!!
Anledningen till detta tror jag själv är att jag nått någon slags platå! Jag måste få ny motivation, nya övningar och inspiration för att komma vidare!
Så nästa sak att göra är att ringa coachen och lägga upp en långsiktig plan. Sen tror och hoppas jag att SM i v-ås (som åskådare) Kommer att ge lite ny motivation!

Något som också stör mig är att man själv ser linjer och muskler som helt plötsligt försvinner när man tar kort! Jag stod och posade på gymmet i dag och tänkte, fan, det börjar ta sig!! Men så tar jag kort på eländet och upptäcker att det är lååååååååååååång väg kvar!!! Men jag kommer inte att ge upp!!!!!!!!

Vill igentligen inte lägga upp bilderna! Men eftersom tanken med bloggen är att ni ska få se min utveckling, hur krokig vägen än blir!! Så håll till godo!


Och hit vill (SKA) jag



  

4 kommentarer:

  1. Du kommer dit! HEja heja!

    SvaraRadera
  2. Mona, du kommer att komma dit, men muskler bygger man inte över en dag! Och visst är det så att man pressar sig inte lika mycket när man tränar själv. Att träna med en PT är värt varenda krona.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det ser läskigt ut med såna där muskler, bläää :P FÖrstår inte att du vill se ut så haha , jag tycker det är fult :)Inte för att vara elak, men tur att vi alla tycker olika!=) Hoppas du inte tog illa upp <3 kram/Tezs

    SvaraRadera
  4. Kör på bara!!! :)

    SvaraRadera