lördag 10 september 2011

Åter till verkligheten!

Hallå där! Hoppas ni haft en toppensommar!
Jag har haft privilegiet att ha semester (sommarlov) i hela 10 veckor! Men vart har de tagit vägen?
Det har varit en helt underbar sommar och precis som man säger så går tiden fort när man har roligt!
Träningen har rullat på riktigt bra! Maten ungefär lika bra. Jag har bollat lite med lite nya recept som är enkla att laga i stora mängder! För nu har alvaret börjat igen vilket innebär heltidsstudier och matlådor! Så Söndagar kommer (så ofta det går) att bli min matlagningsdag.

Så här ser mitt kostupplägg för tillfället:

Frukost: Havregrynsgröt och p-drink
Mellanmål: P-drink
Lunch: Kyckling/nötkött/fisk och grönsaker
Mellanmål: Samma som ovanstående (något mindre mängd)
Middag: Kyckling/nötkött/fisk och grönsaker
Nattmål: keselladrink

Innan träning: ev PW
Efter träning: Banan och p-drink

Tanken med denna kost är att musklerna ska få växa (självklart med hjälp av stenhård träning!)

Som ni säkert läst så var jag i Turkiet i slutet på Augusti. Under resan fick tankar på kost och träning vila. Det var skönt att få ha en helt stressfri vecka med massor av godsaker (som självklart sätter sina spår) och nu är jag riktigt laddad att fortsätta satsningen mot scenen!



Formen är något degig just nu, överskottet får bli muskelmat ;)
Nu kör vi på! 

Kram på er!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar